GLUTENFRIE BROWNIES

Inlägget inneholder annonslinker

Idag ska jeg vise hvordan man gjør glutenfrie brownies.
Disse browniesene er noe av det beste jeg vet.
Dette er min families favoritting jeg baker og den er superlett å lage.
Den blir best hvis du lager den dagen før du spiser den meen den er selvfølgelig god samme dag og.

Denne oppskriften er for en langpanne.
Du kan legge den i kjøleskapet over natten hvis du vil

Vill du ha receptet på svenska?


ingredienser:

500 g smør
9 dl sukker
8 ss kakao
8 dl glutenfritt mel
1 ss vaniljesukker
7 egg
300 g mørk sjokolade

Du gjør:

Sett ovnen på 180 grader.
Smelt så smøret og sett til siden.
Rør sammen alle ingredienserne unntatt sjokoladen og smøret.
Hell så sakte i smøret og bland til en røre uten klumper.
Tillsett så sist sjokoladen og bland.
Legg bakepapir i en form og hell røren i formen.
Sett i ovnen og stek i ca. 40 minutt.
Se etter av og til, alle ovner er forskjellige.
Ta ut den fra ovnen og la den avkjøle seg.
FERDIG

Produkter jeg bruker i oppskriften:

Jeg bruker den største langpannen: Langpanne

instagram: @glutenfriebakebloggen
svenska: @glutenfriabakbloggen


Kommentarer