GLUTENFRI PANNEKAKEFROKOSTBLANDING



Nå skal jeg vise hvordan man gjør glutenfri pannekakefrokostblanding.

Detta har jeg sett bilder av overalt i det siste.
Jeg tror at det blev veldig populært på tiktok.
Så jeg tenkte at jeg kunde vise hvordan man gjør det glutenfritt.

Dette er en annen gøy og ny måte du kan prøve å servere pannekaker på.


ingredienser:


0,75 dl melk

Valgfri topping:
Jordbær, sjokolade, glutenfri havregryn, syltetøy, hva som helst

Du gjør:

Gjør pannekakerøre akkurat som i oppskriften som er linket men hell i 0,75 dl ekstra melk.
Du vil ha en tynnere røre når du gjør mini pannekaker.
Stek mini pannekakene i en panne som er på lav/medium varme.
Server etterpå som en buffe med masse frukt eller sjokolade eller vaniljesaus og melk.
Eller kan du gjøre ferdige skåler med topping på.

FERDIG
instagram: @glutenfriebakebloggen
svensk: @glutenfriabakbloggen

Kommentarer