GLUTENFRIE SUNNE BANAN PANNEKAKER

Inneholder annonselinkeralt="glutenfrie bananpannekaker"

Nå skal jeg vise hvordan du gjør glutenfrie sunne banan pannekaker.
Dette er min favoritt frokost akkurat nå og jeg spiser den nesten hver dag!
Du kan lage dem på bare noen få minutter og de blir alltid like gode.

Jeg spiser pannekakene sammen med masse frukt og peanøttsmør på😍

Hvis du vil gjøre pannekaker bare for deg selv så bør du gjøre halve oppskriften.
Men jeg pleier å gjøre hele og legge de jeg ikke spiser i kjøleskapet.
Då kan jeg varme opp pannekaker dagen etter.

Oppskriften blir til ca.2 personer

ingredienser:

1 banan(helst litt brun)
4 dl glutenfri havregryn
1 ts bakepulver
1 dl melk
2 egg
0,5 ts salt


Du gjør:

Hell alle ingredienserne i en skål og miks med en stavmikser.
Ta så litt olje eller smør i stekepannen og stek pannekakene.
Server sammen med masse frukt og peanøttsmør.
FERDIG

Produkter jeg bruker selv i denne oppskriften:


FØLG MEG PÅ SOSIALE MEDIER


Kommentarer